Siųsti užklausą!
Paslaugos

CRM – klientų valdymo sistemos

CRM – klientų valdymo sistemos

CRM tai akronimas angliškam terminui Customer Relationship Management, reiškiantis santykių su klientais valdymą. Tačiau tai ne iki galo apibrėžia šio termino reikšmę. CRM taip pat yra klientų, kaip įmonės resursų, valdymas ir efektyvus aptarnavimas. CRM sistemoje klientas tampa verslo filosofijos centru ir prie jo yra derinama įmonės veikla bei kultūra, kuri nulemia efektyvią rinkodarą, pardavimus bei paslaugų tiekimą.

CRM’u yra grįsta ir visa įmonės verslo strategija. Iš pradžių įmonė turi tiksliai žinoti, kas yra jos klientas ir koks jis. Vėliau, įmonė turi sugalvoti strategiją, kaip bendrauti su savo klientu, kad jų bendradarbiavimas neštų naudą tiek klientui, tiek įmonei. Abipusės naudos santykių sukūrimui yra naudojama ne tik strategija, bet ir išmaniosios technologijos. Duomenų apie savo klientus rinkimą turi sekti jų kruopšti analizė. Klientų valdymo sistemos yra sukurtos rinkti būtent tą informaciją, kurios reikia įmonei, iš visų klientų, besinaudojančių įmonės paslaugomis per visus įmanomus kanalus. CRM sistema gali būti jūsų įmonės internetinė svetainė, telefonas, gyvas pokalbis virtualioje erdvėje, tiesioginis laiškas, rinkodaros taktika ir socialiniai tinklai. Taip pat galima įtraukti ir individualaus kliento užsisakytų paslaugų, prekių sąrašą, ieškotų paslaugų ar prekių, turėtų nusiskundimų sąrašus. Sugebėti išlaikyti efektyvius santykius su savo klientais yra viena iš didžiausių užduočių verslui, galinti atidaryti naujas plėtros bei augimo galimybes.

Santykių su klientais valdymui reikalingi ir pinigai iš bendro jūsų įmonės biudžeto. Jie būna skiriami tiek naujų – lojalių – klientų ieškojimui, tiek esamų klientų patirčių pagerinimo įrankių integracijai.

GraphicBox teikia tokias CRM programinės įrangos paslaugas:

  • Rinkodaros automatizavimas;
  • Pardavimų automatizavimas;
  • Kontaktų centro automatizavimas;
  • Vietos nustatymu grindžiamos paslaugos.

Paskutiniai tyrimai rodo, kad šiuolaikinis klientas džiaugiasi būdamas atpažintas. Taip pat, šiuolaikinį klientą tenkina kuo greičiau atsakytas klausimas ar išspręsta problema. Dėl vis augančios išmaniųjų technologijų rinkos, visa komunikacija tarp pirkėjo ir pardavėjo persikėlė į skaitmeninį pasaulį: pokalbiai realiuoju laiku su klientų aptarnavimo skyriaus darbuotoju, greitas atsakymas į klausimą, išsiųstą per vieną iš socialinės medijos platformų. 

CRM kūrimas – Graphicbox

 

Internetiniu svetainiu kurimas

 


Tam, kad įmonė gebėtų patenkinti tokius savo klientų norus, duomenų bazėje turi būti renkama informaciją apie ankstesnius jų pasirinkimus vienu ar kitu klausimu. Kad iš tos duomenų bazės būtų galima ne tik ištraukti informaciją, bet ištraukti tą informaciją, kuri yra reikalinga, duomenų bazė turi būti suprogramuota atitinkamai. GraphicBox programuotojų komanda nuolat atnaujina savo žinias apie CRM duomenų bazių, rinkodaros, pardavimų, santykių su  klientais temomis įvairiuose seminaruose, mokymuose, bei online kursuose. Dėl to visi GraphicBox klientų valdymo sistemų projektai būna aktyvūs ilgą laikotarpį ir jų nereikia atnaujinti.